Du måste va sjuk. Sjuk sjuk sjuk.

Ni vet att en bild kan säga mer än tusen ord? Det kan nog stämma. Denna bild betyder minsa tusen mest använda ord för idag:

image2

Fluuuushi, sfruuuuhj, atjoooo!, (prosit!) phoooj,strgfdht, fryyyhh, striiishshsh (x gånger)

Så låter det när jag snorar.

Det är en av anledningarna till ett jag skriver ett sånt här blogginlägg som är utan innehåll och väldigt självcentrerat. Andra gånger det är socialt accepterat att vara tom och självcentrerad är när man är:

  • Dödligt sjuk

  • Fjortis

  • Barn
  • Mäklare
  • USA's president.

Dagens visa:
Unbreakable - Andreas Johson

over and out.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför mäklare?!

2008-06-13 @ 23:29:05
Postat av: annika

Jaa, jag har alltid haft lite agg mot mäklare. Kanske för att mycket av jobbet går ut på att (väldigt fördomsfullt) klappra omkring på snordyra skor, le lismande och sälja 4 miljonersvillor långt över begärda priset. Självcentrerade? Jaa, det tycker min fördmsfulla hjärna att de är.

Tomma? Njaa, kanske bara inte så fyllda med viktiga saker.

2008-06-14 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0